سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tue 14 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۱:۴۸:۱۶

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران تاکید کرد:
ضرورت رونق‎بخشی به بازاریابی بین‎المللی ملی حفاری

ایران دریلینگ: مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به اینکه ما تلاش می‌كنیم تا بازاریابی بین المللی شركت ملی حفاری را رونق بخشیم، افزود: در حال حاضر با دو كشور مذاكرات مثبتی داشتیم و با كشور سوم نیز در حال مذاكره هستیم. به گزارش باشگاه خبری ایران دریلینگ و به نقل از شركت ملی نفت ایران، سید عبدالله موسوی، مدیرعامل شركت ملی حفاری ایران در آیین تودیع و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید شركت‌های ملی مناطق نفتخیز جنوب، ملی حفاری و نفت گاز اروندان ضمن تشكر از زحمات علی كاردر، مدیرعامل پیشین شركت ملی نفت ایران و همكاران سابق خود در شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب، گفت: برای حل مشكلات باید هدف گذاری درستی داشته باشیم.

وی افزود: صنعت حفاری گنجینه نظام است و باید برای افزایش راندمان و متراژ حفاری تلاش كرد؛ تمامی تجهیزات فنی حفاری درآمدزا هستند و می‌توانیم از این تجهیزات در داخل و خارج از كشور استفاده كنیم. موسوی با اشاره به اینکه ما تلاش می‌كنیم تا بازاریابی بین المللی شركت ملی حفاری را رونق بخشیم، افزود: در حال حاضر با دو كشور مذاكرات مثبتی داشتیم و با كشور سوم نیز در حال مذاكره هستیم. موسوی با تاكید بر لزوم رعایت انضباط مالی و عملیاتی در سازمان‌ها، تصریح كرد: سازمانی كه از لحاظ ساختار پویا باشد می‌تواند انضباط‌های لازم را به خوبی رعایت كند. وی در پایان از مدیران عامل سابق شركت‌های ملی مناطق نفتخیز جنوب، ملی حفاری و اروندان تشكر كرد و گفت: هدف ما انسجام و وحدت ملی و فرا استانی است تا اهداف و سیاست‌های شركت ملی نفت اجرا شود.



  کد خبر : 2691
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :